duminică, 27 februarie 2011

Flori

Doar niste flori
Mai am din mama mea.
Firave panselute, albastrele,
Lacrimi si flori
Din trupul sfant al mamei mele.

As vrea sa intreb
Ce face si cum s-a impacat
Cu adancul haului intunecat?
Sau poate hau-i luminat.

Respir parfum de floare,
Langa cruce.
Ganduri, de cand eram copil,
Se-astern peste mormantul mamei,
Si-o clipa, inapoi mi-o aduc.

Nu intreb nimic…
Imi este frica
Sa nu stric vraja
Ce intre ea si mine
Se-nfiripa.

Vorbesc cu florile
De pe mormantul
Mamei mele,
Si sarut mana ce se ascunde
In petale.

Cuprinsa de mireasma sufletului,
Vibrand in fiecare floare,
Sarut un crin si ma alin.
Mangai bujorul alb de langa cruce,
Ce lung e drumul ce te duce!

Te duce, mama,
Si nici o primavara,
Nici o floare,
Nimic si niciodata
Nu te mai aduce.
Doar gandul meu
Sta straja langa cruce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu