vineri, 13 aprilie 2012

Pastele de fiecare zi

Eu va trimit in prag de sarbatoare
Pe dangate de clopot,
Ce Pastele vestesc
Cu glas de Inviere si Inaltare,
Caldura-sufletului romanesc.
          Si cand...
          Picaturi de roua
          Vor cadea pe oua,
          Mama le va sterge,
          Nimeni sa nu vada
          Ca-s din ochii ei.
          Rosu-i de la miei!
                      Iarta-i, Doamne, pe cei rai,
                      Pedepseste-i pe misei!

                      Hristos a Inviat!

Muntii vuiesc,
Codrii fosnesc,
Ape soptesc,
Oamenii graiesc.
Cu tara mea sa mor sau sa-nfloresc!
Vreau, Doamne, sa traiesc!

Si cand...
Picaturi de roua
Vor cadea pe oua,
Rosu-i de la miei,
Lacrima din ochii ei,
Toti crestinii-s fratii mei.
Oamenii sunt fratii mei.
Fratii mei de libertate,
De credinta si dreptate,
Multi impilati pana la moarte.
Doamne, Doamne, da-ne liniste
Paine, pace!

Hristos a Inviat!
Hristos va invia in Toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu